Sabtu, 27 Oktober 2012

07 di kampar - Google Blog Search

07 di kampar - Google Blog Search


Jawatan kosong 2012 <b>di</b> Majlis Daerah <b>Kampar</b>

Posted: 21 Oct 2012 10:20 PM PDT

Jawatan kosong 2012 di Majlis Daerah Kampar

Jawatan kosong 2012: Kampar memberi pengertian Bandar Kampar dan kawasan-kawasan sekitarnya dalam lingkungan 10-20 batu persegi. Penerokaan dan petempatan awal Kampar mempunyai kaitan dengan penemuan bijih timah itu sendiri, maka tidak hairan jika ada pendapat yang mengatakan 'Kampar dibangunkan di atas bijih timah' dan sehingga kini bijih timah masih dilombong meskipun kepesatannya mulai berkurangan akibat kemerosotan pasaran timah.

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia dan keutamaan kepada Rakyat DYMM Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan yang berkelayakan untuk mengisi jawatan berikut di Majlis Daerah Kampar, Perak Darul Ridzuan.

1.Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran – Gred U29

Semua permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan borang yang boleh didapati dari Pejabat Majlis Daerah Kampar dan hendaklah disampaikan kepada:-

Yang Dipertua
Kompleks Pentadbiran
Majlis Daerah Kampar
Jalan Iskandar,
31900 Kampar
Perak Darul Ridzuan.
Tidak lewat dari : 31 Okt. 2012

Tiap-tiap permohonan hendaklah disertakan dengan salinan Kad Pengenalan, Surat Beranak, Surat berhenti Sekolah, salinan Sijil Pelajaran atau keputusan peperiksaan yang diperolehi dan sekeping gambar ukuran pasport dengan dua sampul surat beralamat sendiri dan bersetem RM0.80.

Permohonan dari pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat dengan kerajaan/ Badan Berkanun/Kuasa Tempatan hendaklah dikemukakan melalui Ketua Jabatan masing-masing dan pastikan Salinan Kenyataan Perkhidmatan yang kemaskini dan Laporan Penilaian Prestasi Tahunan disertakan bersama.

Segala tuntutan perbelanjaan berhubung dengan permohonan atau temuduga dan permohonan lewat dan tidak lengkap tidak akan dilayan.

Calon yang layak sahaja akan dipanggil temuduga. Calon yang tidak dihubungi dalam tempoh 6 bulan dianggap tidak bejaya.

Sila klik sini untuk maklumat penuh dan sumber iklan jawatan kosong 2012 ini.
———————————————————————————————-

Jgn ketinggalan utk mendapatkan pemberitahuan jwtn kosong di negeri anda.Isikan langganan email di sini
->> http://bit.ly/QH82aX

———————————————————————————————–

Jawatan Kosong 2012

from your own site.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan