Isnin, 25 Februari 2013

07 di bagan serai - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di bagan serai - Google Blog Search


Bengkel Terbakar <b>Di Bagan Serai</b>

Posted: 10 Nov 2012 06:35 PM PST

-----------------------------------------
Lama baru keluar berita ni. Kes ni dah jadi 2 3 hari lepas seingat aku. Dekat jer dengan rumah aku. Yang orang Bagan Serai, bengkel motosikal terbakar tu dekat dengan Pasaraya Apollo. Sempat juga aku tengok kedai tu waktu balik dari pasar. Ingatkan kes apa. Malas nak bersesak aku lintas jer la :)
p/s - Terlintas juga kat hati waktu tu nak jadi wartawan penyibuk kejap... heeeee :P

Taiping Mali: 112/02/13- Ahli Pas <b>Bagan Serai</b> warga Kemboja

Posted: 13 Feb 2013 04:34 AM PST

Kisah penternakan ayam yang mendapat bantahan penduduk Kubu Gajah Selama sehingga sekarang masih belum selesai. Ini kerana pegawai kerajaan yang menyokong projek tersebut adalah penyokong Pas.

Saudagar ayam yang bertanggung jawab membina rumah ayam tersebut adalah ahli Pas dari Bagan Serai. Beliau mempunyai banyak rangkaian perniagaannya yang melibatkan pelancongan dan perniagaan kain dan pakaian.

Rupa-rupa maklumat yang baru diterima menyatakan beliau adalah warga kemboja yang memiliki taraf warganegara Malaysia.

Beliau banyak membiayai program Pas di daerah Kerian dan kawasan yang berhampiran.

Selama ini ingatkan dia anak kelahiran Malaysia.....Apa macam Anwar Ibrahim, Tak mahu buat repot kepada Suaram atau Suhakam?

Elok lah buat repot dan tubuhkan RCI untuk siasat bagaimana beliau boleh mendapat taraf warga negara.

Zaini Ayam

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved