Selasa, 5 Julai 2011

07 di bukit merah - Google Blog Search

07 di bukit merah - Google Blog Search


.::Mastura.Zakaria::.: ::<b>DI BUKIT MERAH</b> LAKETOWN WATERPARK::

Posted: 04 Jul 2011 07:12 PM PDT

Assalamualaikum bloggers....

Good morning... pepagi aku sempatkan diri aku nak mengupdate entri..hihihihi..Keja tak berapa nak banyak lagi, so adalah kekosongan masa bagi aku untuk update entri.hihihi..shhhh...diam-diam na....

Haritu, aku nak upload gambaq kat bukit merah, tapi lupa nak ambik gambaq semua ada dalam kamera kawan aku.Harini aku boleh la upload kat sini ja okeh. Buat sapa-sapa yang nak pi ngan family tu memang happening. Jangan lupa pakai sunblock. Kalau tak boleh jadi belerang cam aku, dahla kaler sama macam manggis dah..hahhahaha

Selamat melayan gambaq fresh....hihi...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan