Rabu, 20 Mac 2013

07 di pangkor - Google Blog Search

07 di pangkor - Google Blog Search


SURIA AMANDA: Percutian Family <b>Di Pangkor</b> Part 2

Posted: 09 Jan 2013 12:30 AM PST

Mengada kan siap ada part2 lagi...
Cuaca di Lumut masa ni sgt2 panas...sampai2 memang berposing2 dulu sampai x ingat nak beli tiket feri...
mula2 tgok mcm x ramai orang sekali tgok...amek kau....beratur sikit nyer panjang..tp masa pi ni xde la lama sebab banyak jer ferry eh...opps..dia panggil ferry ke boat eh? belasah jer la...
 anak aku pakai selipar buruk dia jer pi Pangkor..ada kasut dalam keta tp dia x nak pakai...susah katanya
 Lisa and her family....Aressa tu mcm pelik tgok replika kerang2 tu....
 tgok....panjang giler beratur kan...
 adik aku Ateh and hubby dia...
 cubaan buat peace Aressa yang x menjadi...
 si debab kuat minum air...panas katanya
 baru sampai kat sini beratur...
 akhirnya dapat naik...terserlah kan muka mak abah aku happy...
 Lasak betul si Aressa ni...
laki bini yang penat...penat melayan kerenah anak2...
Masing decide..after this tunggu sikembar berdua ni besar dulu baru boleh bawak pi bercuti...
eleh...cakap jer kot...tahun ni hujung tahun plan nak pi Langkawi...nak ikut tak?
esok aku sambung lagi kisah kat Pangkor ni eh...cukup kot entry ni dulu....aku bukan apa..selagi bos aku x balik kang...aku x leh balik...dia dah bagi arahan terbaru mcm tu...kena la ikut...kalau aku rajin aku buat and publish esok pagi...esok aku bz jugak ..boss aku banyak meeting tp aku x terlibat pun...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan