Rabu, 20 Mac 2013

07 di teluk intan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di teluk intan - Google Blog Search


DAP Dapat Ubat <b>Di Teluk Intan</b> !!! | Budak Sri Kinta

Posted: 04 Mar 2013 01:00 PM PST

Hah! Ini berita gempar apa pulak pepagi buta ni? Pasal apa pulak Si Godfather Kit Siang tu pengsan kat Teluk Intan? Dia kena serang sakit jantung ke?
Mungkin jugak la. Sebab selama ni, dia ingat tak de orang yang berani nak ambik tindakan terhadap kebiaDAPan puak - puak DAPigs tu. Dia ingat, dia boleh buat sesuka hati.
Nah!!! Sekali lain pulak jadinya. Sambutan yang diberikan bukan seperti yang digambarkan, tetapi sebaliknya. Dia bukan disambut dengan Roket, tapi dengan Dacing!!!
Cuma kali ni, puak - puak Pakatan tu tak boleh nak salahkan orang sebab cuba menggangu program yang diorang buat. Yang diorang bongok sangat buat ceramah depan pejabat UMNO tu siapa suruh!!! Jadi, terima je la ubatnya. Baru la diorang sedar diri sikit!!!

AnakSeberang - Ceramah DAP yang diadakan di bandar Teluk Intan  gamat seketika apabila sekumpulan pemuda membawa bendera BN turut bersama-sama di kalangan orang ramai yang hadir ke ceramah penipu rakyat tersebut.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved