Rabu, 20 Mac 2013

07 di tanjung tualang - Google Blog Search

07 di tanjung tualang - Google Blog Search


BLOG PERAK: 07 <b>di tanjung tualang</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jan 2013 01:19 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Program Finishing School <b>di</b> Pusat Latihan UiTM Kg. Gajah, Perak <b>...</b>

Posted: 23 Jan 2013 07:11 AM PST

Assalamualaikum cinta.♥


Selepas wujudnya entri ini sebelum ke sana "Aku akan pergi", maka wujudlah entri sekarang ini. Eh! ayat terbelit! ini semua poyo! werk.:P kisah di Pusat Latihan UiTM bertempat di Jalan Kg. Gajah, Tanjung Tualang, Perak ingin dikongsi walaupun infonya tidak lah seberapa. 




Tajuk : Program Finishing School
Tempat : Dewan Bestari 1 - 4 & Cendekia 1 - 4
Anjuran : Fakulti Pengurusan Maklumat UiTM Puncak Perdana
Lokasi : Pusat Latihan UiTM bertempat di Jalan Kg. Gajah, Tanjung Tualang, Perak
 Bilangan Peserta : 193 orang



sepanjang aktiviti berlangsung sepanjang itu jugak la hati ini gelisah nak balik. memang tak suka dengan program yang macam ni. Antara aktiviti yang dijalankan ialah public speaking, create own resume, sukaneka, mock interview dan bermacam lagi aktiviti yang memeningkan kepala ni. semua ini memerlukan daya tahan yang kuat. Malu weh nok kecek depe saeng guno bahaso ore putih ni. wakakaka risiko tetap risiko.


Hari terakhir disana baru sempat nak bergambar, sebab sebelum ni semuanya risau tentang aktiviti yang bakal menguji kita punya level confident. bagaimana nak buangkan sifat malu dalam diri dan bla bla. nasib baik la group 3 semuanya sporting. 


Macam budak-budak sekolah bila ada yang student yang lewat datang ke perhimpunan pagi didenda. wajah mereka kat dalam gambar ni merupakan pelajar yang lewat. sebagai denda mereka kena buat gaya oppa gangnam style. BooOo. :P



hari ke-3 iaitu sebelum balik baru sempat nak bergambar. baru rasa happy. ini lah roomates mek cah masa kat sana. kebetulan haslina memang satu kelas dengan mek cah, so tersangat lah selesa bila bersama beliau. Bilik kami tersangat selesa dan nasib baik tak de muncul benda ehem ehem macam INI.:)




Akhirnya dapat juga memegang sijil program finishing school. tamat sudah segala gemuruh gementar, takut, malu, malas dan semuanya lah. sekurang-kurangnya kami masih berpeluang memperbaiki diri terutamanya dapat mempraktikkan apa yang belajar masa interview nanti. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan