Khamis, 17 Januari 2013

07 di batu gajah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di batu gajah - Google Blog Search


ZAKRI ALI: Midah taik lalat kantoi lagi! - Program <b>Di Batu Gajah</b> <b>...</b>

Posted: 09 Dec 2012 10:00 PM PST





PANAS! Fiesta anjuran Kak Midah x ada orang datang!


Aku dapat banyak komplen daripada orang Batu Gajah termasuk orang Umno dan Blogger Umno tu sendiri pasai program Fiesta Wanita dan Keluarga 2012 yang dianjurkan oleh Kerajaan Negeri melalui Dato' Hamidah Osman di Arena Square, Batu Gajah.
Program tersebut berlangsung selama 10 hari bermula 3 hari lalu iaitu 6 Disember hingga 16 Disember 2012. Tetapi program tersebut langsung tak dapat sambutan. Aku kerap lalu tengok suasana program tu. Memang lengang! Langsung tak ada orang.
Banner merata tempat dah gantung termasuk banting. Itu pon kos dah beribu ringgit.
Semalam aku nampak satu kereta pasang speaker buat hebahan di merata tempat, mungkin tu kaedah terdesak nak tarik orang datang program tersebut tapi nampak gayanya tak berjaya.
Ade sorang makcik bagi tau aku, peniaga komplen kene bayo mahal (RM1000 sewa tapak rasanya) tapi orang x mandang. Dia kata mungkin sikit lagi semua peniaga bungkus balik.
Tadi aku sembang dengan blogger Umno (tak perlu bagi tahu nama dia kot), dia cakap pergi la Arena Square, ada point untuk balun Umno.
Dia cakap, dia x leh balun sebab dia terikat. Program tu katanya membazir dan perabih duit rakyat. Takde pulangan yang berbaloi langsung.
Di sebelah malam semalam, dia g konsert kat situ. Lengang xde orang datang (blogger tu cakap 2-4 orang je). Aku dengo pon terkejut. padahal tu program bawah kerajaan negeri!
Persoalan aku, Berapa kos program tersebut? Kenapa program ini tak berjaya?
Aku nak Kak Midah jawab! Dan mungkin boleh ditanya oleh ADUN PR di Sidang Dun yang akan berlangsung tak lama lagi.
Blogger Umno ni cakap, mungkin Hamidah tak akan bertanding di Sungai Rapat dah. Aku pon dapat maklumat yang sama, Kak Midah xde tempat dah.. Ramai berebut nak jadi calon.
(media perak)



PANAS! Fiesta anjuran Kak Midah x ada orang datang!


Aku dapat banyak komplen daripada orang Batu Gajah termasuk orang Umno dan Blogger Umno tu sendiri pasai program Fiesta Wanita dan Keluarga 2012 yang dianjurkan oleh Kerajaan Negeri melalui Dato' Hamidah Osman di Arena Square, Batu Gajah.
Program tersebut berlangsung selama 10 hari bermula 3 hari lalu iaitu 6 Disember hingga 16 Disember 2012. Tetapi program tersebut langsung tak dapat sambutan. Aku kerap lalu tengok suasana program tu. Memang lengang! Langsung tak ada orang.
Banner merata tempat dah gantung termasuk banting. Itu pon kos dah beribu ringgit.
Semalam aku nampak satu kereta pasang speaker buat hebahan di merata tempat, mungkin tu kaedah terdesak nak tarik orang datang program tersebut tapi nampak gayanya tak berjaya.
Ade sorang makcik bagi tau aku, peniaga komplen kene bayo mahal (RM1000 sewa tapak rasanya) tapi orang x mandang. Dia kata mungkin sikit lagi semua peniaga bungkus balik.
Tadi aku sembang dengan blogger Umno (tak perlu bagi tahu nama dia kot), dia cakap pergi la Arena Square, ada point untuk balun Umno.
Dia cakap, dia x leh balun sebab dia terikat. Program tu katanya membazir dan perabih duit rakyat. Takde pulangan yang berbaloi langsung.
Di sebelah malam semalam, dia g konsert kat situ. Lengang xde orang datang (blogger tu cakap 2-4 orang je). Aku dengo pon terkejut. padahal tu program bawah kerajaan negeri!
Persoalan aku, Berapa kos program tersebut? Kenapa program ini tak berjaya?
Aku nak Kak Midah jawab! Dan mungkin boleh ditanya oleh ADUN PR di Sidang Dun yang akan berlangsung tak lama lagi.
Blogger Umno ni cakap, mungkin Hamidah tak akan bertanding di Sungai Rapat dah. Aku pon dapat maklumat yang sama, Kak Midah xde tempat dah.. Ramai berebut nak jadi calon.
(media perak)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved