Khamis, 21 Mac 2013

07 di tronoh - Google Blog Search

07 di tronoh - Google Blog Search


RedahKasiPecah : GEMPAR !!! Taufan <b>Di Tronoh</b>,Perak ???

Posted: 18 Mar 2013 09:54 PM PDT

Semai semangat cinta negara di kalangan generasi muda harus dipraktikkan agar diberi pendedahan berkenaan elemen kenegaraan dan memahami semula sejarah supaya semangat cintakan negara terus menyerlah.
Generasi muda adalah bakal pemimpin negara satu hari nanti dan sewajarnya mereka mempunyai semangat kecintaan yang tinggi kepada negara.
Jika mahu mewujudkan Malaysia sebagai negara islam pertama yang mempunyai pendapatan perkapita tertinggi dan untuk mencapai matlamat ini seharusnya generasi muda diberi pendedahan awal bagaimana hendak mencapainya.
Belia muda di daerah Perak tengah telah menghangatkan dan memeriahkan majlis Pewaris Muda Negara Peringkat negeri Perak semalam.
Dalam program itu tekah diisi dengan slot belia remaja perwaris kepimpinan negara dan sayangi negara malaysia tanah air kita bagi menerapkan semangat patriotik dikalangan generasi muda.
Ternyata generasi belia di Perak tengah khususnya di Tronoh menyahut sokongan dengan penuh semangat sekali.
Segala program yang dijalankan adalah bertujuan untuk memberi pendedahan dan maklumat yang berguna kepada masyarakat.
Rakyat di negara ini perlu membaca sejarah yang betul serta merujuk penyelidikan yang mempunyai fakta tepat.
Teman nak pesan kepada semua terutama sekali kepada generasi muda yang taksub kepada pembangkang fuckatan rakyat agar balik ke pangkal jalan sebelum ia merugikan diri sendiri.
Majoriti mereka (fuckatan rakyat) masih buta sejarah dan lebih suka kepada cerita-cerita khabar angin dan suka membuat andaian dan tafsiran sendiri tanpa merujuk banyak pihak.
Akhirnya keputusan yang diambil tidak berasaskan fakta yang tepat malah membuta tuli.

TwitMe @redahkasipecah | fb : www.redahkasipecahpk@facebook.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan