Khamis, 21 Mac 2013

di negeri perak - Google Blog Search

di negeri perak - Google Blog Search


RedahKasiPecah : PAS <b>Di Negeri PERAK</b> Macam &#39;PAK TURUT&#39; ???

Posted: 16 Mar 2013 12:51 AM PDT

PAS begitu marah apabila orang menuduh mereka meninggalkan perjuangan islam.Pemimpin-pemimpinparti itu menganggap mereka yang membuat tuduhan berkenaan sengaja mahu memecah belahkan fuckatan rakyat.
Tetapi lihatlah kenyataannya sekarang tentang sikap PAS dalam isu-isu berkaitan islam.Nyata PAS diperlatkan oleh PKR dan DAP untuk 'menghalalkan' apa jua tuntutan dan tindakan yang memang jelas menghina kesucian islam.
Dalam isu kalimah Allah,PAS gagal mempertahankan imejnya sebagai parti memperjuangkan islam apabila bersedia bersekongkol dengan PKR dan DAP membenarkan bukan islam menggunakan kalimah suci tersebut.
DAP yakin apabila pemimpin PAS bercakap ia boleh menyakinkan umat islam.oleh itu Abdul Hadi Awang 'diberi penghormatan' oleh Anwar untuk membuat kenyataan media mengenai pendirian PAS.
Maka tersenyumlah pemimpin-pemimpin PKR dan DAP kerana PAS yang dahagakan publisiti dan kemaruk kuasa berjaya diperkudakan sekali lagi.
Namun akibat ditentang majoriti umat islam dan ahli PAS sendiri,kesemua pimpinan PAS menukar arah melarang penggunaan kalimah Allah dipakai oleh bukan islam.Namun tetap terlambat,imej PAS semakin terhakis.

Psstt: Kalau kalimah Allah pun tak dapat dipertahankan,apa lagi dalam soal-soal kepentingan ummah yang lain??Nyata PAS sentiasa rugi dan begitulah nasib 'pak turut'...

TwitMe @redahkasipecah | fb : www.redahkasipecahpk@facebook.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan