Sabtu, 4 Februari 2012

07 di sungai siput - Google Blog Search

07 di sungai siput - Google Blog Search


Sungai Rapat Online: Duit Siling Jatuh Dari Langit <b>Di Sungai Siput</b>

Posted: 18 Nov 2011 04:20 PM PST

SUNGAI SIPUT: Kira-kira 20 penduduk di Taman Kledang, di sini, terkejut apabila mendapati puluhan keping wang syiling jatuh dari langit sejak dua hari lalu.

Kejadian yang berlaku sekitar jam 6 petang hingga 9 malam itu turut disaksikan oleh anggota Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM), polis serta Yang Dipertua Speaker Dewan Negeri Perak, Datuk R Ganesan selepas dipanggil ke lokasi.

Kejadian 'hujan duit' yang didakwa berlaku dua hari berturut-turut itu menyebabkan penduduk hairan selepas melihat syiling 5 sen, 10 sen dan 20 sen jatuh dari langit.

Saksi kejadian, A Abinarmi, 30, berkata, kejadian disedari berlaku pada petang Rabu lalu selepas anak lelakinya, S Vishnunair, 10, melihat kilauan cahaya di hadapan rumah.

Menurutnya, dia kemudian keluar ke pekarangan rumah sebelum melihat beberapa keping duit syiling bertaburan di permukaan jalan dan lantai tempat letak keretanya.




Sumber: Harian Metro Full content generated by Get Full RSS.

Perhilitan jalankan operasi mengesan harimau <b>di</b> sekitar kampung <b>...</b>

Posted: 18 Jan 2012 01:03 AM PST

[unable to retrieve full-text content]1 lagi kes kepala babi di lempar ke Masjid, kali ini di Sentul; 74 mati akibat rusuhan bolasepak di Mesir. Home. State ... Perhilitan jalankan operasi mengesan harimau di sekitar kampung Sungai Siput. January 18, 2012 — Leave a Comment ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan