Selasa, 3 April 2012

07 di bukit gantang - Google Blog Search

07 di bukit gantang - Google Blog Search


Live Blogging: Berhenti <b>di</b> RnR <b>Bukit Gantang</b> | aimannajmy.com

Posted: 14 Mar 2012 02:10 AM PDT

image

Ya kembali dengan entri live blogging.Baru kejap tadi aku publish entri live yang aku tengah naik bas.(sila baca entri sebelum ni)So sekarang bas ni berhenti di Hentian Rawat dan Rehat yakni RnR Bukit Gantang.So aku pun taktau selalunya bas Trans ni wajib akan benti kat sini kalo bertolak dari Sungai Petani.Setengah bas akan berhenti di RnR Sg Perak.Tapi selalunya bila aku naik bas Trans dari SP destinasi wajib sudah tentunya tempat yang penuh dengan gerai buah-buahan iaitu Hentian Bukit Gantang.

image

image

So masa yang diberikan oleh pemandu bas adalah setengah jam.Masa itu perlu digunakan sepenuhnya untuk pegi tandas, makan, rehat, mengeliat itu ini, sebelum bas meneruskan perjalanan ke KL.So aku gunakan masa yang ada untuk update live entri ni hehe.Sambil mengunyah buah jambu yang dibeli tadi di gerai buah-buahan.Banyak gerai kat sini.Aku men beli.Rata-rata aku tengok harga lebih kurang sahaja.

image

image

Huhu.Sudah tentunya beli jambu mesti mau bubuh asamko atau serbuk asam kalo tak, tak

feel ler kunyah huhu.

image

image

Tengah aku melepak makan kat bangsal tu.Pelancong asing yakni mat salleh pun excited dok beli buah gak huhu.Sekali rupanya mat salleh ni penumpang sekali dalam bas ni gak huhu.

image

image

Huhu jemput makan.Sambil aku dok mengunyah jambu mata aku liar memerhati gerak geri pemandu bas yang tengah asyik minum kopi.Huhu bukan apa.. Takut aku teralit.So bila aku tengok driver bas bangun aku pun bangun hehe.So.moh kita sambung perjalanan.Jumpa lagi di next entri.Sekian

image

Posted from WordPress for Android

Tiada ulasan:

Catat Ulasan