Selasa, 3 April 2012

07 di parit buntar - Google Blog Search

07 di parit buntar - Google Blog Search


MPP Online: Hasan Ali kena ejek <b>di Parit Buntar</b>..

Posted: 03 Apr 2012 01:30 AM PDT

Program roadshow saya di Parit Buntar di adakan di Pekan Batu 5, Jalan Baharu Parit Buntar. Kehadiran amat memuaskan - sekitar 5 ribu orang.

Ust Hafiz Nordin menjadi penceramah pertama. Agak sedih kerana ada di kalangan yang hadir yang saya percaya merupakan teman-teman PAS/PR telah cuba mengganggu ceramah beliau apabila Ust Hafiz mula menceritakan isu yang melibatkan Ketua Menteri Pulau Pinang.

Parit Buntar banyak meninggalkan kenangan buat saya. Disinilah saya memulakan karier politik saya sebagai ahli parlimen.

Namun agak menyedihkan apabila ada teman-teman akrab saya di Parit Buntar ini terpaksa mengenepikan semangat ukhuwwah Islamiyah hanya kerana saya bukan lagi ahli dan pimpinan PAS.

Saya masih berharap agar tali silaturrahim tidak akan terputus hanya kerana kita mempunyai pandangan yang mungkin agak berbeza.- fb Hassan Ali





p/s: Dulu PAS kata Hasan Ali tak bagi kesan pada Pakatan.. Tapi sekarang ni terbukti Hasan Ali dah berjaya buat penyokong PAS panas bontot.. Tahniah Hasan Ali !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan