Sabtu, 10 November 2012

07 di sungkai - Google Blog Search

07 di sungkai - Google Blog Search


Berkursus <b>Di</b> Institut Latihan Statistik Malaysia, <b>Sungkai</b>, Perak

Posted: 24 Sep 2012 03:21 AM PDT

Akhirnya sampai jugak aku dekat Institut Latihan Statistik Malaysia (ILSM), Sungkai, Perak ni. Sebelum datang memang aku dah buat research dekat Google keadaan tempat ni. Memang tak banyak yang aku dapat sebab tempat ni masih lagi baru. Rasanya dibuka awal tahun ni. Gambar yang aku jumpa hasil pencarian di Google memang memuaskan hati keadaan bilik dekat ILSM ni.

Tu hasil gambar-gambar yang aku tengok dekat Google la. Bila aku sendiri dah jejak kaki dekat sini, boleh la tengok dengan mata sendiri pulakkan. Apa yang aku boleh katakan dengan keadaan bilik, memang terbaik. Macam bilik hotel dah dekat Institut Latihan Statistik Malaysia ni. Sekarang ni nak post gambarpun tak boleh sebab aku update guna BlackBerry atau sekali sekala guna iPad. Blogger picisan macam aku ni belum mampu nak pakai notebook apatah lagi Macbook Pro.

Beberapa hari dekat sini bermakna kuranglah aku dapat hadap blog untuk update entri. Apatah lagi bersiar-siar di blog kawan-kawan. Yela, namapun berkursuskan. Nama Kursus Penyusunan Perangkaan Perdagangan Luar Negeri Berasaskan International Merchandise Trade Statistics 2010 (IMTS 2010), Concept and Definition ni pun dah cukup menggerunkan aku. Tajuk kursuspun dah panjangkan, macam susahpun ada. Hehe..

Harap beberapa hari dekat ILSM ni aku boleh dapat input-input yang berguna berkenaan dengan kursus ni. Suasana dah cukup selesa, moga ilmupun dapat masuk dengan lancar dalam kepala dan hati ni. Blog pun blog jugak, amanah yang diberi perlu dilaksanakan jugak. Yela, kata 'yang menurut perintah' kan. Hehe..

Posted with WordPress for BlackBerry.

Incoming search terms:

  • majlis perkahwinan awal dan scha
  • institut latihan statistik malaysia sungkai
  • institut latihan statistik malaysia
  • ilsm sungkai
  • gambar perkahwinan scha dan awal ashaari

Related posts:

  1. Betul Seperti Yang Di Sangkakan
  2. KL Oh KL…
  3. Blog Punya Pasal
  4. Semakan Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) 2012
  5. Akibat Menonton Final Badminton All England
  6. Bila Internet Buat Hal
  7. Pameran & Persidangan Komoditi Antarabangsa Malaysia (MICCOS) 2011
  8. Ada Berani DiReview ?
  9. Outstation Di Bulan Ramadan
  10. Berakhir Sudah Segalanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan