Khamis, 28 Februari 2013

07 di bota - Google Blog Search

07 di bota - Google Blog Search


KeNdUrI KaHwIn SePuPu <b>Di</b> TiTi GaNtUnG-<b>BoTa</b> KaNaN

Posted: 25 Feb 2013 08:55 PM PST

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam...cuaca pagi yg nyaman coz hujan rintik2 menbasahi bumi..moga hujan yg turun pg ni dpt membersih sikit sebyk dosa kita...Aminnn....nak cita sabtu lepas aku & family serta ibu mertuaku memenuhi jemputan bapa saudara belah suamiku (pak ngah)..sepupu suamiku kahwin..kami bertolak seawal pkl 9.30 pagi..rumah kenduri terletak di bota kanan..aku plg best klu p bota nih coz ada satu kedai yang menawarkan roti dan kek yg sedap2 dan harganya pun berpatutan..kami sampai kat kedai Roti Segar tu dlm pkl 11 pagi..lps dah puas shopping..kami pn bertolak p rumah pak ngah yg x brapa jauh dr situ...

 ni la kedai Roti Segar..besaq kan..
 antara pilihan pizza yg ada kat sini
 ni plk pilihan kek gulung yg ada..
 humaira pilih kek ni-cheese cake
 muhd plk kek blueberry moist
 yg ni pilihan bersama-cheese tart & blueberry tart
 yg ni pilihan aku..x tau la org pggl apa..mcm puding kastard
 pilihan en. suami-kek dam gulung
Kami sampai kt rumah kenduri pkl 12 tghari..org tgh ramai  time tu..nasib la kat dlm rumah x dak org sgt..blh la aku suruh anak posing..pic pengantin xdan nak snap coz p mekap..famili depa smua pakai sedondon kale peach..gmbq hantaran pn aku snap sikit jer...
 ni la pic pelamin..cantik giler kale nih...
 humaira tgh posing..tu pun jenuh memujuk sbb dia ni pemalu sikit klu org tgk..
 hantaran pihak perempuan-sepupu aku ler tue...

 humaira dgn aiskrim nya...org juai aiskrim ni pn time ni la nak tggu sini..
setakat ni ja la yg aku nak kongsi dgn korang smua..jumpa lagiii....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan