Isnin, 18 Mac 2013

07 di pengkalan hulu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

07 di pengkalan hulu - Google Blog Search


sayangkudinadania.blogspot.com: <b>Pengkalan Di Hulu</b>? Ada Apa?

Posted: 06 Mar 2013 09:18 PM PST

Kenapa buat tanda soal tu? sebab dulu masa saya nak bertukar dulu dari Langkawi ke Pengkalan Hulu... En Hamid kata apa ada kat sana dah Pengkalan tapi di Hulu pulak... hahaha betul tu kan pengkalan selalu kat laut-laut kan? ni tak kat Hulu banat plak.. ops sorry.. marah nanti oarang Pengkalan Hulu..
hehehe apapun tempat ni memang best.. sejuk, berkabus macam kat Cameron, sayu mata memandang... 
jom kita tengok ada apa kat sini kenapa saya mai sini setelah meninggalkannya suatu ketika dahulu...
hampir 4 tahun kini aku kembali.. haha tu pun sebab nak jumpa budak tecik ni... 
windulah... anak sapa nih?
anak sahabatku yang terbest... Aween.. nama pendek je.. 
kalau buh nama penuh dia panjang berjela...
Suatu ketika aku berada disini Sept 2008-Mac 2009 (7 bulan)dok berulang dari baling kesini..
 dok krabat gunung Inas.. huhu..

sekarang dah besar.. tapi menang kat Rayyan jugaklah..
walaupun Rayyan muda sebulan..Rayyan lagi debob 
(Walau hakikat sebenar Ummi Aisy lagi bam bam) hahaha jangan mare yer Awien..

Aisy dan Rayyan... dua-dua cute..
Ha tengok tu... masing2 nak tunjuk skill masing2... 

Ha inilah Ummi dia heheh lama tak jumpa rindulah..

tengok tu kita nak bergambar depa buat hal masing-masing... 
sorang nak tengok burung sorang lagi nak pi kat ayah dia..
Aduhai.. anak-anak... Dania jugak yang sporting.. 
Tq pada Hubby Awein gi cari laksa untuk kami makan.. siap tapau wak balik lagi.. hehehe tq sedap..
Selamat tinggal Pengkalan hulu.. nanti kalau ada masa ku datang lagi...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PERAK

Copyright 2010 All Rights Reserved