Khamis, 14 Mac 2013

07 di langkap - Google Blog Search

07 di langkap - Google Blog Search


Pertandingan motor cubcross <b>di</b> kampung <b>Langkap</b> 12.01.2013

Posted: 29 Jan 2013 09:37 PM PST

[unable to retrieve full-text content]JKKK Kampung Langkap ... Pertandingan motor cubcross di kampung Langkap 12.01.2013. Dicatat oleh jkkklangkap di 9:37 PM ... Terengganu. Memaparkan Maklumat, Aktiviti dan Berita-Berita berkaitan JKKK Kg. Langkap ...

kita mahu nizar jamaluddin!: cina <b>langkap</b> - yong suka kuning

Posted: 13 Dec 2012 03:13 PM PST

Semakin teruk si pelakon porno menghina Islam dan hukum hudud, semakin tegar komitmen orang Cina terhadap PAS dan Pakatan Rakyat, khususnya ahli Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP)!
Cina Langkap rajin datang mesyuarat, berbincang dan menghulurkan sumbangan tenaga dalam apa-apa aktiviti PR, khususnya PAS di Langkap. 
PAS adil untuk semua orang. Kata Cina Langkap.
Siapa pulak Cina Langkap ni?
Langkap sebuah pekan kecil yang dihuni oleh majoriti kaum Cina. Langkap terletak dalam DUN Sungai Manik.
Jika komer ikut jalan ka Ipoh dari Kuala Lumpur, masuk ke Teluk Intan, belok ke Chui Chak, komer akan jumpa Langkap, sebelum jumpa Air Kuning, Mambang di Awan eta...
Sebut Langkap, orang akan teringat Perang Parang Panjang Sungai Manik! Apapun Yong tidak akan pergi kepada sejarah permusuhan Melayu dan Cina Langkap, kerana episod itu telah berlalu dan wajib dilupakan. Oleh itu tidak hairan jika dulu Cina Langkap dan Chui Chak amat prejudis dengan orang Islam.
Begitu benci kaum itu pada Melayu, DULU!
Ini kerana orang Melayu kata Cina tu kominis.
Cina pulak kata memeluk agama Islam, maknanya masuk Melayu!
Sekarang demer tahu Islam bukan bermakna Melayu! Islam untuk semua kaum.
Demer tahu itu semua dakyah BN (ameno + MCA)
Ini dibuktikan apabila Cina Langkap tidak lagi risau ketika petugas PAS memberi penerangan tentang perjuangan PAS dan Islam. Malahan demer berkata, kalau Nizar bertanding di Sungai Manik, Cina Langkap akan mengundinya.

Sebab Cina Langkap mahu Nizar jadi MB Perak.

Kata ketua demer: Tuhan Allah suruh orang buat baik. Jangan tipu. Jangan rasuah. Jangan pukul orang. PAS adil kepada semua kaum kerana ia parti percaya kepada Allah.

Prejudis Cina Langkap kepada Islam dan Melayu telah dikikis dan dilempar jauh-jauh!

Moh kita berkenalan dengan Cina Langkap:


Gambar-gambar dari album Bad, Ketua Lajnah Ekonomi Muslimat Pasir Salak.

Hanya Soi Lek dan koncu-koncunya termasuk ameno yang masih ingin menggunakan kaedah melaga-lagakan bangsa dan agama di negara ini demi meneruskan kuasa zalim demer. 
Ameno yang mengaku beragama Islam menolak hudud. Tidakkah demer malu dengan Cina Langkap yang bukan Islam ini menyokong PAS kerana percaya parti tersebut adil kepada semua kaum?
JOM UBAH. TINGGALKAN BN SELAMANYA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan