Jumaat, 15 Mac 2013

07 di padang rengas - Google Blog Search

07 di padang rengas - Google Blog Search


cubaan khianat, ceramah dato&#39; seri anwar <b>di padang rengas</b>

Posted: 14 Feb 2013 11:05 PM PST

Program Jelajah Merdeka Rakyat yang diketuai oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim (DSAI) terus membingungkan "Syaitan Yang Dikenali". Ribuan Rakyat tanpa mengira kaum, agama dan latar belakang politik pasti tidak akan melepaskan peluang bersama dengan pemimpin rakyat ini.

Setelah Program Jelajah Merdeka Rakyat cuba disabotaj dengan KUGIRAN di Kuala Kangsar baru- baru ini, program ceramah DSAI di parlimen Padang Rengas yang berlangsung pada 13.2.2013 di Padang Rengas yang lalu tidak terlepas daripada disabotaj oleh pihak "Syaitan Yang Dikenali".

Disebabkan kawasan ceramah diadakan di kawasan lapang dan luas strategi pihak lawan untuk mensabotaj dengan menggunakan modus operandi KUGIRAN atau Ceramah di kawasan berhampiran nampaknya tidak begitu sesuai.

Bingung dengan suasana berkenaan pihak "Syaitan Yang Dikenali" dipercayai telah mengupah seseorang untuk menabur paku payung di selekoh "pusingan U" Kg. Gapis, Padang Rengas.

Tindakan pantas anggota Unit Amal Pemuda Pas Kawasan Padang Rengas mengesan perbuatan khianat berkenaan, serta- merta membersihkan jalan berkenaan dan telah berjaya menyelamatkan kenderaan terutamanya motosikal daripada menjadi mangsa perbuatan khianat pihak berkenaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan